piątek, 12 września 2014

I zaczęło się!

O 17-tej zaczęła się parada - przemarsz przez miasteczko przebierańców w strojach mniej więcej średniowiecznych. Najpierw przejechały traktorki z okolicznościowymi wozami



 Jeźdźcy

  Straż
 Te już coś przeskrobały?

 Jak to się zakłada?
 Już przydybana

 Grać?
 Grać!


 A potem już cała "Reszta"

Znani i znajomi
To moja śliczna okulistka (moja i wszystkich innych, bo jedyna)
Chirurg ortopeda, który grzebał mi w kolanie
Szefowa pielęgniarek w Pro-Talis Hasetal
Pan Rosche (ten w bereciku)
Miejscowy emerytowany przedsiębiorca z żoną

W szale reporterskim narobiłam mnóstwo zdjęć choć i tak m.w. po 2/3 parady skończyła mi się karta pamięci, a nowej nie wzięłam. Tutaj jest tylko część, ale trudno mi było wybrać więc i tak bardzo dużo. Nie wiem kto da radę dotrwać do końca...
Zacznę od dzieci, bo... tak. I bo fajne są...








































 Młodzież też idzie

I nie tylko idzie...





 Żywe ptaszysko
























Jeśli ktoś dooglądał do końca to gratuluję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz