niedziela, 4 września 2016

Wakacje - Fort George


Na przeciwko fortu Niagara, po drogiej stronie rzeki Niagara, w Niagara-on-the-Like znajduje się Fort George


Położenie fortów







Myślałam - fort to szybko obejrzę, bo co tam może być ciekawego - myślałam. A tu niespodzianka - fort żyje! Wciągnęło mnie. Aż wyjść nie mogłam.
Na początek trafiłam na wciąganie flagi na maszt


















Maruder?



Musztra













Przegląd







"Biali" się już rozchodzą

Narybek











Trochę historii

















Układ sił  podczas słynnej bitwy











Pokaz posługiwania się bronią







Taka sztuczka...

... brudny paluszek

Będzie strzał




  




Jeszcze jeden



Teraz strzał pojedynczy











Arsenał - budynek oryginalny



Studnia musi być w pobliżu

Wartownik lepiej też

















Magazyn żywności







Kucharz jakiś taki... gada zamiast pichcić











Pokoje, oficerskie i tych mniej ważnych







Jadalnia







Sala balowa?

Kolejna gaduła


















  
Chłopcy malowani

A to już pomieszczenie dla zwykłych żołnierzy

W głębi zasłona oddzielająca "sypialnie małżeńskie", jeśli dobrze pamiętam to najwyżej 20% mogło być z żonami










Miejsce odpoczynku wartowników



Więzienie też musi być





Osadzony





Przykładowe kary



Na koniec - żeby się lepiej maszerowało





Próbka z dźwiękiem
















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz